“Mijn ultieme droom is dat ik ergens directeur communicatie kan worden”

22 04 2015

En toen werd mijn ziel even blootgelegd 😉

O'ana

Door Marianne Hubrechts Door Marianne Hubrechts

Sara Jane Deputter studeerde in 2006 af in de richting Communicatiemanagement – Public Relations, toen nog op de Katholieke Hogeschool Mechelen. Voor dit interview kwam ze dan ook graag nog eens terug naar Mechelen op 9 april. We genoten er van een lekker drankje en een leuke babbel. Als communicatiestudenten waren we namelijk zeer benieuwd naar haar ervaringen in de sector.

Je bent na je studies gestart als communicatieverantwoordelijke bij de federale overheidsdienst en je werd benoemd tot hipste ambtenaar in 2011. Wat hield dat juist in?
Enkele collega’s, waaronder onze woordvoerder en  minister Vincent Vanquickenborne  waar ik regelmatig mee samenwerkte, hadden me ingeschreven voor de wedstrijd. Deze werd uitgeschreven door Radio 1 in samenwerking met Selor om het beeld van de ambtenarij op te krikken. Velen hebben namelijk nog het beeld van ‘De collega’s’ van vroeger.

Ik werd plots gebeld dat ik geselecteerd was en ze…

View original post 625 woorden meer

Acties

Information

Geef een reactie

