Een nieuw jaar… nieuwe voornemens

1 01 2012

Mijn lijstje voornemens van vorig jaar ben ik eigenlijk goed nagekomen.. al was dat niet zo moeilijk 🙂 (zie post: https://sarajane85.wordpress.com/2011/01/03/voornemens-basta/) Maar goed, we zullen dit jaar nog is een serieuze poging doen…  Mijn lijstje voornemens 2012:

1. iets gek doen, something I never did before :),

2. verhuizen, bij voorkeur in het eerste semester van 2012,

3. 1 angst overwinnen,

4. aantal e-mails verminderen, door zelf minder te mailen,

5. 2 keer nadenken voor ik iets zeg,

6. het imago van de ambtenaar mee een positieve boost helpen geven,

7. me niet meer ergeren in de dino’s en de Yoshi’s van onze maatschappij,

8. meer opkomen voor wat ik zelf wil, jezelf altijd op de 2de plaats zetten is niet de oplossing,

9. mijn rijbewijs eindelijk eens halen :),

10. positief blijven: what doesn’t kill me, makes me stronger.

Bon… hoe zinvol ze allemaal zijn.. weet ik jullie volgend jaar te zeggen :).

Have fun in 2012!!!

 

 

Acties

Information

Geef een reactie

