sociale media en de overheid

13 02 2011

Na een bachelorpaper over LinkedIn en privacy, staan sinds enkele maanden de termen sociale media en de overheid centraal in mijn leven. Er bestaat duidelijk ook zo iets als ‘masterproefmisvorming’. Overal waar ik kom lijken de termen: web2.0, social media, crowdsourcing, open government,… mij werkelijk te achtervolgen.

Nog even doorbijten.. 20 mei is de deadline, en die datum komt gevaarlijk dichterbij… spannend!

Heb je zelf interessante vragen over het onderwerp: sociale media en de overheid? Laat ze zeker weten, misschien neem ik ze wel op in mijn onderzoek.

Intussentijd: branden die kaarsen!

Acties

Information

3 responses

14 02 2011
Kris10

Go Jane! Veel succes bij het schrijfwerk. Ik zat me af te vragen hoe ze de ambetaren gaan leren omgaan met die nieuwe media. Ik krijg nog steeds telefoon van mensen die melden dat ze mij gemaild hebben, en of ik even wil checken of ik dat mailtje ontvangen heb…

20 02 2011
sarajane85

hihi 🙂 ik ken er nog beter Kristien: een mailtje turen, even bellen, dan ook nog is de mailafdrukken en tot bij mij brengen… help!

29 05 2011
Sara Jane Deputter

ter info: deadline uitgesteld tot 29 juli.

Geef een reactie

